Porady

Inspiracje do tworzenia pocztówek, które pomogą Ci stworzyć wspaniałą pocztówkę

Możesz myśleć, że pocztówki są tylko dla Twojej babci, aby opowiedzieć Ci wszystko o swoich wakacjach nad morzem, ale my w instantprint polowaliśmy na projekty pocztówek, o których warto rozmawiać! Od pięknych projektów pocztówek, które pokochają Twoi klienci, po sposoby, w jakie różne firmy używają pocztówek w marketingu, oto nasze najlepsze propozycje...

1. Inspirujące pocztówki z cytatami
To naprawdę odświeżające podejście do tradycyjnych pocztówek z podróży. Nie ma nic tak modnego w świecie designu jak kursywne czcionki i kaligrafia. Ten rodzaj czcionki jest odważny i wyrazisty, co podkreśla cytaty na pocztówkach i nie wyglądałby nie na miejscu na wizualnych platformach mediów społecznościowych, takich jak Pinterest i Instagram.

Ten rodzaj pocztówek świetnie nadawałby się do sprzedaży w punktach turystycznych lub jako prezent online dla miłośników wędrówek.

2. Pocztówki w stylu Art Deco
Demonstrując doskonałe wykorzystanie stylu Art Deco popularnego dla plakatów w latach 20-tych, 30-tych i 40-tych, te pocztówki nawiązują do złotego wieku podróży. Te pocztówki byłyby świetnym prezentem dla starszych krewnych lub przyjaciół, którzy interesują się tą epoką - myślimy, że nawet dobrze wyglądałyby oprawione w ramki na ścianie lub kominku dla łatwego wystroju w stylu vintage!

Poniższe przykłady pokazują różne punkty orientacyjne odtworzone w stylu Art Deco i byłby to fantastyczny sposób, aby pokazać swoje lokalne punkty orientacyjne lub nawet swoją firmę, jeśli znajduje się ona w szczególnie interesującej lokalizacji.

3. Wycinanie w drewnie drukowanych pocztówek
Ta pięknie zaprojektowana pocztówka wykorzystuje jedną z najstarszych technik drukar skich na świecie - drzeworytnictwo. Ta technika drukarska polega na wydłubywaniu wzoru z kawałka drewna, oblewaniu go tuszem, a następnie tłoczeniu na papierze. Druk drzeworytniczy wywodzi się z Chin, co doskonale pasuje do poniższego przykładu projektu pocztówki.

4. Pocztówki z ręcznie rysowanymi ilustracjami
To właśnie rozkosznie dziwne i minimalistyczne projekty sprawiają, że te pocztówki zapadają w pamięć. Jeśli jesteś ilustratorem, pocztówki są fantastycznym medium do sprzedaży swoich wydruków, ponieważ są świetnym prezentem, można je umieścić w ramkach i są super kolekcjonerskie.

Są one również doskonałym dodatkiem do każdego rodzaju przesyłki, którą wysyłasz do klienta - na przykład, z jednej strony możesz umieścić swój projekt, a z drugiej strony stronę internetową i adresy mediów społecznościowych.

5. Pocztówki z potworami, mitami i legendami
Świetny pomysł na następne Halloween, te sezonowe pocztówki udowadniają, że ten niezbędnik drukarski nie jest tylko na lato! Jeśli nie masz pomysłu na Halloweenowy nadruk, który mógłbyś sprzedać lub rozdać wraz z zamówieniem, dlaczego nie zachować prostoty dzięki wizytówkom, takim jak te poniżej? Wykorzystaj swój charakterystyczny styl projektowania, aby stworzyć coś, co naprawdę przemówi do Twoich klientów i co będą chcieli zachować przynajmniej do Bożego Narodzenia.

6. Techniki mieszane
Poniższe kartki wykorzystują kombinację tradycyjnych, ręcznie rysowanych obrazów z nowoczesnymi technikami kolażu, tworząc uderzający efekt ogólny. Podobają nam się również małe brązowe torebki, które są używane do rozdawania pocztówek ich nowym właścicielom!

7. Interaktywny projekt pocztówki
Interaktywny projekt jest świetny dla każdego produktu; jest bardziej wciągający i zwiększa prawdopodobieństwo, że wiadomość pozostanie w umyśle odbiorcy. Ten przykład czarno-białej pocztówki składa się w efektowny kształt z koperty, odsłaniając informacje przed czytelnikiem. Tworzy to doświadczenie niemalże VIP-owskie i na pewno zostanie zapamiętane.

8. Pomysły na pocztówkę składaną
Nawet lepiej niż rozkładana wiadomość, daj swojemu odbiorcy coś, co może zrobić i zachować! Pierwszy z poniższych przykładów zawiera instrukcję, jak stworzyć z pocztówki rybę origami, która w pełni angażuje odbiorcę i sprawia, że jest on bardziej skłonny zapamiętać Twoją markę. Drugi przykład wykorzystuje piękną architekturę pop-up, przekształcając skromną pocztówkę w coś, co warto zachować - a nawet wyeksponować!

9. Pocztówka z ciastem?!
Wszyscy kochają ciasto! Niespodzianki są świetnym sposobem na przekazanie wiadomości, zwłaszcza gdy dotyczą jedzenia - nawet jeśli jest ono sztuczne! Dodanie elementu 3D do pocztówki nie tylko sprawi, że będzie ona bardziej zapadać w pamięć, ale również spowoduje, że będzie ona miała nieporęczną kopertę, często nazywaną lumpy mail. Według Online Marketing Institute, ten rodzaj poczty przewyższa standardowe formaty direct mail o 250%, z większą liczbą otwarć, a tym samym większą liczbą leadów.

Zobacz również