Porady

Jak wywrzeć fantastyczne pierwsze wrażenie za pomocą druku

Bez względu na to, czy bierzesz udział w jakimś wydarzeniu, spotykasz się z klientem po raz pierwszy, czy też próbujesz przedstawić swoją markę zupełnie nowej publiczności, można śmiało przyznać, że zrobienie pierwszego wrażenia jest kluczowe dla każdego właściciela firmy.

Wymiana starych druków lub wypróbowanie nowych rodzajów drukowanych materiałów marketingowych lub networkingowych może naprawdę pomóc w uzyskaniu tak potrzebnego impulsu. W końcu każdy materiał marketingowy, który wysyłasz do ludzi, jest odzwierciedleniem Twojej firmy. Oto jak wykorzystać druk, aby za każdym razem wywrzeć dobre pierwsze wrażenie.

Znaczenie pierwszego wrażenia

Prowadząc firmę lub wykonując jakąkolwiek inną codzienną czynność związaną z poznawaniem nowych ludzi, masz tylko jedną szansę na zrobienie pierwszego wrażenia.
Jeśli ludzie mają pozytywne pierwsze spotkanie z Twoją marką, będą Cię kojarzyć jako "dobrą firmę", dopóki nie będą mieli powodu, aby zmienić zdanie. Jeśli ich pierwsze wrażenie jest negatywne, dużo trudniej jest zmienić to nastawienie.

Ile czasu potrzeba na wywarcie pierwszego wrażenia?

Choć wiele źródeł podaje, że na wywarcie pierwszego wrażenia mamy zaledwie 7 sekund, niektóre badania sugerują, że do określenia takich cech jak wiarygodność wystarczy jedna dziesiąta sekundy.
Wiemy na pewno, że liczy się każda sekunda, dlatego upewnij się, że zawsze jesteś przygotowany do zrobienia dobrego wrażenia, a dzięki temu będziesz zapamiętany z dobrych powodów.

Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie

Oto nasze najważniejsze wskazówki, jak wykorzystać druk do zrobienia trwałego, dobrego wrażenia na Twojej firmie.

  1. Postaw na jakość

    Jeśli chodzi o druk, im wyższa jakość, tym lepiej. Jest to jeden z jedynych elementów materiałów marketingowych, które klienci lub osoby kontaktowe będą mogły dotknąć, więc odpowiednie wrażenie jest niezwykle ważne.

    Wybierając wizytówkę premium, masz możliwość dodania laminacji lub specjalnej powłoki, co pomoże Ci uzyskać przewagę nad konkurencją i wyróżnić się na tle innych.

    Ważne jest również, aby pomyśleć o swoim budżecie. W instantprint jesteśmy w stanie zaoferować wysokiej jakości produkt w przystępnej cenie dzięki naszym inwestycjom technologicznym. Inwestując w najnowocześniejszy sprzęt drukarski, skracamy czas drukowania i zmniejszamy ilość błędów, które mogą się pojawić. Robimy to po to, aby w dłuższej perspektywie móc przekazać oszczędności Tobie i pomóc Twojej firmie wyglądać jak najlepiej, bez konieczności rozbijania banku.
  2. Dostosuj wrażenie

    W instantprint oferujemy opcje personalizacji, które sprawią, że Twój wydruk będzie wyglądał i był niesamowity w dotyku. Od matowych i błyszczących wykończeń po Spot UV. Możesz skorzystać z naszych darmowych szablonów Spot UV, aby stworzyć wyjątkowe wizytówki - nawet jeśli nie jesteś profesjonalnym grafikiem! Wystarczy pobrać je z tego bloga, a następnie przesłać wraz z zamówieniem.

    Możesz także dodać wykończenia do ulotek, folderów i praktycznie wszystkiego, co chcesz, aby Twój czytelnik dotknął.
  3. Wykorzystaj profesjonalne projekty

    Od banerów rolkowych po plakaty - właściwy projekt będzie kluczem do przyciągnięcia klientów do Twojej firmy. Na różnych stronach internetowych można zatrudnić niezależnych profesjonalnych projektantów do drukowania - wystarczy użyć wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiednią dla siebie stronę i przejrzeć ceny.

    Jeśli wynajęcie kogoś nie jest dla Twojej firmy opłacalne, możesz stworzyć własny druk, korzystając z naszych darmowych szablonów. Każdy szablon został zaprojektowany przez jednego z naszych grafików, więc wiesz, że za każdym razem otrzymasz profesjonalne wykończenie. Zmieniaj kolory, tekst i dodawaj obrazy. Możesz nawet zacząć od zera, korzystając z pustego szablonu. Zacznij projektować swój własny nadruk już teraz.

    (Kliknij na tę wizytówkę, aby rozpocząć personalizację)


  4. Zaprezentuj się za pomocą druku

    Rozsyłanie bezpośrednich przesyłek pocztowych, takich jak ulotki, listy, broszury i pocztówki, może być niezwykle opłacalnym sposobem rozpowszechniania swojej marki. Jeśli chcesz dotrzeć do nowych klientów, spróbuj przedstawić się za pomocą drukowanych materiałów marketingowych.

    Nie wiesz, co powiedzieć? Pisanie tekstów sprzedażowych do korespondencji bezpośredniej może być trudne - zwłaszcza jeśli pisanie nie jest Twoją mocną stroną. Nasza rada: ogranicz tekst do minimum - powiedz czytelnikowi wszystko, co powinien wiedzieć, nie wypełniając całego projektu. Używanie nagłówków i wypunktowań to tylko kilka sposobów na ograniczenie tekstu do minimum.
  5. Bądź pewny siebie

    Jeśli chodzi o nawiązywanie kontaktów lub marketing firmy na wystawach, najlepszym uzupełnieniem nowego wydruku jest pewne siebie i pozytywne nastawienie. Uśmiechaj się, gdy się przedstawiasz, i zawsze przestrzegaj etykiety wizytówkowej.

    Zastosowanie się do wszystkich tych wskazówek, aby stworzyć niesamowicie wyglądający druk, z pewnością doda Ci pewności siebie podczas rozdawania materiałów marketingowych. Ogromne korzyści przynosi także wybór drukarni internetowej, która daje pewność, że za każdym razem otrzymasz dobry wydruk.

    Na przykład cały nasz zespół zajmuje się sprawdzaniem i konfigurowaniem projektów graficznych, tak aby były one gotowe do druku - to coś w rodzaju siatki bezpieczeństwa. Zawsze też pytamy o zgodę klienta, zanim cokolwiek zmienimy.

Jakich produktów do druku powinienem używać?

Oto krótki przewodnik po tym, jak używać określonych produktów do druku i kiedy zrobić fantastyczne pierwsze wrażenie.

Na imprezach zamkniętych:

  • Banery Roller Banners - świetny sposób na rozpoczęcie rozmowy, zwiększający obecność marki na imprezach.
  • Stojaki wystawowe - przyciągają uwagę i wyglądają profesjonalnie
  • Broszury - rozdawaj profesjonalnie wydrukowane programy, broszury informacyjne i prospekty
  • Towary - markowe gadżety to doskonały sposób na wywarcie pozytywnego wrażenia o Twojej marce

Na imprezach plenerowych

  • Banery PVC - wodoodpornebanery sprawią, że Twoje promocje zawsze będą wyglądały jak nowe i błyszczące
  • Flagi - przyciągnij nowych klientów, umieszczając niestandardowe flagi na zewnątrz stoiska firmowego lub miejsca imprezy
  • Ulotki - rozdawaj ulotki przechodniom, aby rozpocząć rozmowę o Twoich produktach/usługach

Na poczcie

  • Pocztówki - stwórz unikalną przesyłkę pocztową, której nośnikiem będzie pocztówka; idealna na vouchery
  • Ulotki - dużo miejsca, aby opowiedzieć o tym, co Twoja firma ma do zaoferowania
  • Czasopisma/katalogi - zaprezentuj swoje produkty w profesjonalnie wydrukowanym katalogu

Niezbędniki na co dzień

  • Wizytówki - nigdy nie wychodź bez nich z domu (nigdy nie wiadomo, kogo możesz spotkać!
  • Papeteria firm owa - od listów po karty korespondencyjne, upewnij się, że cała komunikacja biznesowa jest spójnie oznakowana marką

Chociaż ważne jest pierwsze wrażenie, ważne jest również, aby każdą interakcję z klientem traktować z taką samą uwagą. Aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu poligraficznym, odwiedź nasz blog Printspiration.

Zobacz również