Szefowie ujawniają najbardziej irytujące nawyki pracowników w najnowszym badaniu

Czy kiedykolwiek chciałeś zajrzeć do umysłu swojego szefa, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę działa mu na nerwy i co możesz zrobić, aby mu zaimponować i przybliżyć się do podwyżki?
Niedawno przeprowadziliśmy ankietę wśród 500 starszych pracowników w Wielkiej Brytanii, aby dowiedzieć się, co pracownicy robią, co potajemnie doprowadza ich szefa do szału i co pracownik może zrobić, aby znaleźć się po jego stronie.
Co ciekawe, bycie cyniczną lub pesymistyczną obecnością w biurze jest uważane za gorszą cechę niż niewłaściwy ubiór, niedostateczna higiena i brak organizacji!
54% szefów twierdzi, że nie znosi pracowników, którzy mają negatywne nastawienie w miejscu pracy, a 44% twierdzi, że imponują im przede wszystkim pracownicy z pozytywnym nastawieniem "can-do".
Niektóre statystyki, które również okazują się szokujące, to fakt, że tylko 2% właścicieli MŚP uważa, że odpowiedni ubiór jest sposobem na zyskanie przychylności szefa, a tylko 7% twierdzi, że praca w nadgodzinach pomoże Ci wyróżnić się w pracy.
Poprosiliśmy również właścicieli MŚP, aby spojrzeli w lustro i ocenili samych siebie. 90% respondentów uważa, że są ogólnie lubiani w miejscu pracy, a 83% respondentów sądzi, że nie są źródłem irytacji pracowników. Czy zgadzasz się z tą opinią na temat swojego szefa?
Czytaj dalej, aby poznać kolejne fascynujące statystyki, dzięki którym unikniesz linii ognia i przybliżysz się do tej jakże ważnej podwyżki...
Czy jesteś szefem, który zgadza się z tymi irytującymi nawykami? A może sam jesteś winny kilku z nich? Podziel się nimi z kolegami na Facebooku, Twitterze lub Linkedin już teraz!