Porady

5 powodów, dla których flagi promocyjne są najlepszym narzędziem marketingowym na lato

Lato: sezon długich, (miejmy nadzieję) ciepłych dni, imprez i zajęć. Aby w pełni wykorzystać lato dla swojej firmy, narzędzia marketingowe na lato powinny odzwierciedlać zmianę pomiędzy wydarzeniami wewnątrz i na zewnątrz - pomyśl o festiwalach, wydarzeniach sportowych, targach letnich, wystawach handlowych, a nawet o większym ruchu pieszych na głównych ulicach miast. A jaki jest lepszy sposób na reklamę tego lata niż odporna na warunki atmosferyczne, trwała, niestandardowa flaga? Niezależnie od tego, czy chodzi o unikalną i przyciągającą wzrok Flaga w kształcie łezkiczy też duża i imponująca Flaga z pióraminie da się ukryć, że flagi promocyjne przyciągają uwagę.

Naturalna przewaga

Badania przeprowadzone przez psychologa M.D. Vernona Badania naukowe wykazały, że ruch, czy tego chcemy, czy nie, przyciąga naszą uwagę. Kiedy dostrzegamy ruch, naszą naturalną reakcją jest natychmiastowe odwrócenie głowy, aby lepiej przyjrzeć się temu, co dzieje się w polu naszego widzenia peryferyjnego.

Wyobraź sobie teraz flagę promocyjną w Twoich kolorach, z nazwą Twojej firmy błyszczącą w słońcu. Wieje letni wiatr, co oznacza, że flaga powiewa. Ten ruchomy element Twojego stoiska lub reklamy na zewnątrz Twojego sklepu sprawi, że wszystkie oczy będą zwrócone na Ciebie. A co jest najlepsze w wykorzystaniu natury (np. wiatru) do przyciągnięcia uwagi? Jest to całkowicie bezpłatne.

Przedłużenie stoiska wystawowego

Na stronie to badanieaż 63% respondentów stwierdziło, że budowanie świadomości marki jest największą zaletą wystawiania się na targach, a 48% stwierdziło, że posiadanie przyciągającej wzrok ekspozycji jest najskuteczniejszą metodą przyciągania uczestników do stoiska. Projektując flagę z myślą o swojej marce, można ją traktować jako przedłużenie stoiska. Stoisko wystawowea tym samym przyczynić się do dalszego rozwoju tak ważnej świadomości marki. Chcesz, aby ludzie pamiętali o Twojej firmie jeszcze długo po zakończeniu imprezy, a wspaniała, niestandardowa flaga promocyjna znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że tak się stanie.

Oprócz tego, jeśli jest to pracowity dzień i wokół Twojego stoiska jest tłok, dodanie kodu QR lub strony internetowej do odwiedzenia na Twojej fladze może być fantastycznym sposobem na zapewnienie rozrywki osobom stojącym w kolejce podczas oczekiwania, przy jednoczesnym zwiększeniu obrotów Twojej firmy w tym samym czasie!

Wyróżnij się wśród tłumu

Niezależnie od tego, czy jesteś na wystawie w budynku, czy na świeżym powietrzu na festiwalu lub targach, może być trudno dostrzec wszystko w morzu ludzi uczestniczących w imprezie. Aby upewnić się, że wszyscy, a zwłaszcza wspomniane wcześniej morze ludzi, zauważą, że tam jesteś, potrzebujesz wspaniałej flagi, która będzie powiewać nad tłumem. Na stronie Duże flagi z piórami o wysokości do 3,2 m, możesz promować swoją firmę bez względu na to, jak bardzo zapełniona jest przestrzeń.

Jeśli wolisz zwrócić się do osób znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie, możesz zastosować flagę na wysokości wzroku. mniejsza flagana wysokości wzroku, może mieć równie duży wpływ na osoby przechodzące obok Twojego stoiska. Tak czy inaczej, ilość osób, które są narażone na kontakt z Twoją firmą dzięki zastosowaniu niestandardowych flag, czyni je satysfakcjonującym, a jednocześnie opłacalnym sposobem na zwrócenie na siebie uwagi.

Przyciągnij przechodniów

Zwiększony ruch na ulicach spowodowany letnimi okresami suszy to kolejna istotna korzyść w promowaniu świadomości marki: ogromny wzrost liczby potencjalnych klientów przechodzących obok Twojego sklepu. Umieszczając flagę promocyjną na zewnątrz swojego miejsca prowadzenia działalności, niezależnie od tego, czy znajduje się ono przy głównej ulicy, czy przy ruchliwej drodze, w pełni wykorzystujesz wzrost liczby osób, które są na zewnątrz, wyróżniając się spośród pobliskich konkurentów wolnostojącym banerem flagowym.

Atrakcyjność wewnątrz i na zewnątrz

Flagi są dobrze znane ze swoich zastosowań zewnętrznych, ale co z wykorzystaniem ich wewnątrz Twojego sklepu? Jeśli chcesz, aby Twoje letnie promocje w sklepie były naprawdę atrakcyjne, warto stworzyć przyciągającą uwagę powierzchnię wystawową. Oprócz zwykłych Banery i Kartki z napisem Strut Cardsmniej popularna flaga pomoże Ci wywrzeć duże wrażenie, ponieważ jest wyjątkowa. Czy to w witrynie sklepowej, czy w centralnym miejscu w sklepie, flaga Mała flaga w kształcie łezkiczy to w witrynie sklepowej, czy w bardziej centralnym miejscu sklepu, flaga z napisem "Sale" w odważnym, rzucającym się w oczy kolorze może naprawdę wyróżnić to miejsce.

Tym, co sprawia, że często pomijana flaga jest tak wspaniałym letnim narzędziem marketingowym, jest jej wszechstronność. Można jej używać na różnych imprezach, a nawet w miejscu prowadzenia działalności. Można go zaprojektować w dowolny sposób, aby odzwierciedlał Twoją markę. Ponadto jest wytrzymała - czy słońce, czy deszcz, odporna na warunki atmosferyczne flaga nie wyblaknie w letnim słońcu, ani nie zniszczy się w deszczu (bo spójrzmy prawdzie w oczy, nie zawsze jest błękitne niebo).

Flagi w akcji

Firma Techbuyer, globalny specjalista w zakresie kupna, renowacji i sprzedaży sprzętu IT, wykorzystała ostatnio nasze flagi Feather Flags podczas CeBIT 2018 - Europejskiego Festiwalu Innowacji i Cyfryzacji w Hanowerze, w Niemczech. Oto, co Helen Blakely, ich kierownik ds. marketingu, miała do powiedzenia na temat ich doświadczeń związanych z użyciem flag na tym wydarzeniu:

"Byliśmy głównymi sponsorami na targach CeBIT w Niemczech i wykorzystaliśmy flagi instantprint Large Feather Flags, aby zaprezentować naszą markę. Mierzące prawie trzy metry flagi świetnie nadawały się do przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Zmaksymalizowały ekspozycję naszej marki na wystawie i były świetnym sposobem na budowanie świadomości marki. Flagi były zabawnym i skutecznym sposobem na włączenie naszej marki do festiwalowej atmosfery wydarzenia. Z niecierpliwością czekamy na możliwość ponownego wykorzystania flag na kolejnych imprezach na całym świecie i polecilibyśmy instantprint każdemu zespołowi marketingowemu."

Zobacz również