Drukowanie

KORZYŚCI Z DRUKOWANIA ULOTEK

Ulotka to dziś najpopularniejsza odmiana promocyjnych materiałów drukowanych, których treść poświęcona jest albo konkretnej usłudze lub produktowi, albo całej ich grupie. Stąd też popularność takiej usługi jak pilny druk ulotek. Szczególne zapotrzebowanie jest na pilny druk ulotek w Moskwie, która jest centrum biznesowym całego kraju.

Z wyglądu, ulotka to kartka papieru o formacie A4 lub mniejszym. Pod względem poligraficznym nie można go nazwać produktem wielkonakładowym, zazwyczaj nakład nie przekracza wielkości kilkuset egzemplarzy. Ponadto, często zdarza się, że chcesz pilnie wydrukować ulotki, a w takich przypadkach duże nakłady są zbyt drogie.

METODY DYSTRYBUCJI ULOTEK.

Zazwyczaj miejscem kolportażu ulotek są wystawy, konferencje, targi i inne tego typu imprezy masowe. Dystrybucja ulotek może odbywać się indywidualnie lub wraz z innymi rodzajami druków promocyjnych - broszur, naklejek, broszur itp. Dzisiejsza praktyka dystrybucyjna wymaga zaangażowania specjalnie przeszkolonego personelu - promotorów. Ponadto istnieje metoda dystrybucji ulotek reklamowych za pośrednictwem sprzedawców detalicznych lub "direct mail". Duże firmy uciekają się do rozdawania ulotek i broszur w poczekalniach obok recepcji.

ZALETY ULOTKI

Kolejną zaletą ulotek jest szybkość ich produkcji. W końcu druk pilnych ulotek cyfrowych może wyprodukować ich nakład już w kilka godzin po otrzymaniu zamówienia. Dodatkowo, ich druk charakteryzuje się bardzo niskim kosztem. Na koniec jeszcze jedna poważna zaleta - jest to kompaktowa ulotka reklamowa. Można go schować w kieszeni i torebce lub portmonetce.

JAKA POWINNA BYĆ TREŚĆ ULOTKI

Ulotka stanowi doskonałe narzędzie marketingowe. Przy stosunkowo niskich kosztach może szybko zwiększyć liczbę kupujących i zwiększyć przychody klientów. Dlatego też podejście do jego zamówienia powinno być nie mniej poważne niż do zamówienia reklamy zewnętrznej i innych produktów promocyjnych.

  • Przy produkcji ulotek promocyjnych należy wziąć pod uwagę identyfikację wizualną klienta.
  • Tekst ulotki powinien być bardzo zwięzły i zrozumiały nawet przy pobieżnej znajomości
  • Ulotka musi zawierać slogan reklamowy
  • Ulotka musi zawierać szczegółowe i jasne dane kontaktowe, które są wyróżnione na tle pozostałego tekstu
  • Zdjęcia i obrazki na ulotce muszą być wykonane profesjonalnie
  • Promocje lub wydarzenia powinny być wyróżnione w sposób jasny i zrozumiały, z podkreśleniem warunków i zasad wydarzenia.

 

Zobacz również